Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Astma? Lage bloeddruk? Bloedtekort ? Wat dan ook ?

Ik rook nooit alleen met uitgaan, ik sport altijd wel, maar toch. Als ik een conditie test doe of ik moet gewoon rennen dan houd ik het nooit zo lang vol. Als ik bijv. De shuttelrun test ( piepjestest) doe dan haal ik altijd maar net trap 8 en klopt me hart bijna me borst uit zo hard! Ook heb k dan veel slijm in me keel en mond en word ik vaak duizelig en zwarte vlekken voor me ogen. Die vlekken krijg ik ook soms als ik op sta. Wat is dit eigenlijk? Een vriend van mij volt gewoon exact het zelfde ritme als mij met sport en alleen roken met het uitgaan en hij heeft gewoon een top conditie....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Laat een arts je onderzoeken. Soms hebben mensen een aangeboren hartafwijking die nooit eerder is opgemerkt. Mocht dat bij jou het geval zijn, dan is het beter dat daar iets aan gedaan wordt. Hoeft natuurlijk helemaal niet. Maar hoe dan ook zou het helemaal beter zijn om te stoppen met roken.
(Lees meer...)
Amadea
13 jaar geleden
Misschien heb je ijzer te kort of vitamine te kort. Daar kan je ook zo duizelig van worden bij het opstaan en beïnvloed je conditie. Vraag je huisarts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding