Krijg ik goede verklaring omtrent gedrag?

Ik heb mij op mijn 18e schuldig gemaakt aan openbare geweldpleging. Als ik nu wil werken bij een bank of verzekeraar. Krijg ik dan een vog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Dan ligt eraan hoe oud je nu bent. Als het een klein vergrijp was op je 18e, is die na 5 jaar kwijtgescholden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je krijgt geen vog als je een strafblad hebt. Na vijf jaar vervalt het strafbaar feit voor een vog pas.