Welke kleding winkels verkopen fair-trade kleren?

Bijvoorbeeld de America Today, H&M en sportmerken zoals Adidas/Nike/Puma. Zijn die kleren van biologisch katoen en niet door kinderen gemaakt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1K

Antwoorden (5)

In sommige wereldwinkels verkopen ze ook kleding. Die zijn ook fair trade.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Vero Moda winkels verkopen kleding die is gemaakt van eerlijke katoen, en verder ken ik het merk Kuyichi, dat gespecialiseerd is in spijkerbroeken, uiteraard fair trade.

Toegevoegd na 1 minuut:
www.kuyichi.com/kuyichi/.../live-earth-alert-in-amsterdam/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Duetz worden broeken verkocht van biologisch materiaal die in 'goede' (ik weet niet precies hoe en wat) arbeidsomstandigheden geproduceerd worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Elizzz!

Er zijn een heel aantal online winkels die fair trade kleding verkopen. Om te voorkomen dat je je helemaal suf gaat zoeken, een groot deel is te vinden via WelkeKledingWinkels.nl.

Op de homepage staat aan de rechterkant op de 3e rij een categorie 'Milieuvriendelijke mode'. Hier zie je drie winkels staan. Klik je op >> dan krijg je een hele lijst. Meestal staat er in de informatie over de winkel of ze (ook) fair trade zijn.

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Counting Flowers heeft de grootste collectie Fairtrade sjaals