Dagje uit met je ouders wie weet er wat leuks bij de 75 plus geen muzea slecht ter been

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in welke provincie?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het liefst Utrecht en omstreeken

Het beste antwoord

* keukenhof
* lekkere boswandeling in rolstoel
* ideeën oppikken op de site van de zonnebloem. Die hebben ook leuke uitjes voor ouderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk eens bij Natuurmonumenten. Die verzorgen excursies per boot, bijvoorbeeld over het Naardermeer.

Als je ouders nog wel korte stukjes kunnen lopen (van auto naar boot en terug) is dat misschien een leuk uitje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou kunnen gaan naar de Orchideeenhoeve. Ik weet dat mijn schoonouders (70+) dit erg leuk vinden en je kunt er helemaal met een rolstoel doorheen

Toegevoegd na 1 uur:
Dat ligt in Luttelgeest Flevoland (vlakbij Emmeloord)