Ja volgens mij wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. hij is christelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met zulk haar kun je niet anders dan christelijk zijn.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens het Nederlands Dagblad van een tijdje geleden is hij christelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet niet dat we het hebben over de VS.
Het kan best zijn dat hij (zijn pr mensen dus) kiest voor een christelijk imago uit carrière overwegingen. Doet het erg goed in de VS, zeker als de Amerikaanse ouders zo ver gekregen moeten worden dat ze geen problemen maken dat hun dochter zijn concerten bezoekt.
Door veel Amerikanen zal een tieneridool als veiliger worden ervaren als hij uitgesproken christen is, dan maken ze zich minder zorgen over het grootste kwaad dat hun dochters kan beroeren: seks in de breedste zin va het woord.

Dus is Bieber christen? Zijn ouders wellicht wel. Hij zal ook wel een kerk bezoeken. Maar of het hem echt vanbinnen iets kan schelen zullen we nooit weten! Zijn pr-mensen zullen hem influisteren dat anti-geloofs uitspraken niet verstandig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat heeft ook iemand op een Engelse site gevraagd en dit was het antwoord:

Justin Bieber has stated that he is a Christian. However, it has not been confirmed what form of Christianity he practices. Some believe he is Catholic, while some believe he is just a Christian and has no form to practice.

Here are some opinions from our contributors:

One View In many different interviews it shows him praying before shows. Also, in different interviews about what inspires him he normally says, "My mom, dad, and God."
I think he is because he always wears a cross neck-less and he says in the CD thanks to the big man himself.... Jesus yeah.

Another View >> Yes, though this is true, many people do things like this and say they are christians so they wont get a hard time. I've seen it myself. I say they are "fake christians." He can go around and say hes a christian but actions speak louder than words.

Added>> But if actions speak louder than words, then he is a Christian. What has he done wrong? (And no, I am NOT an obsessed fan. I don't even like his music. But I DO know that he is a good, Christian guy.)

Read more: http://wiki.answers.com/Q/Is_Justin_Bieber_a_Christian#ixzz1KBIroRdm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je hier wat over te horen krijgt aangezien je geen engelse teksten mag plaatsen zonder dat deze vervolgens vertaald zijn.
Ja hij is christelijk want hij bid met de hele crew voor elk optreden en hij draagt best vaak een ketting met een kruis enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiterlijk vertoon zoals een kruisje dragen zegt niet veel.