waarom steken mannen hun hand zovaak in hun broek?

En dan bedoel ik hier niet mee in een broekzak ofzo. Het is zelfs zo bekent dat het zelfs in reclamespotjes voorkomt. bij deze reclamespot ( zie video ) zie je op 0:20-022 even snel wat ik bedoel als je niet weet wat ik bedoelde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.4K

Het beste antwoord

Soms ligt het mannelijks geslachtsorgaan niet goed en dat is verre van comfortabel. Ook kun je last hebben van zwetende testikels, beter bekend als "plakzak".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Omdat het voor mannen heel lekker is om aan hun geslachtsorgaan te zitten. Theo maassen heeft hier ook ooit een item over gedaan.