iemand die ik niet goed ken heeft een telefoonnummer (waarvan ik SMS ontvang) van 4 cijfers. Waarom zijn het maar 4 cijfers en wat kan dit betekenen?

Geen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Google de 4 cijfers en zorg dat het stopgezet word. Je betaald nl hoogstwaarschijnlijk voor deze inkomende smsjes.!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Misschien is die verliefd en zijn het coordinaten waar hij je wilt ontmoeten, jesus wat een vraag haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sms nummers van 4 cijfers , zijn niet van particulieren
maar van sms acties , of bedrijven.
Vaak omdat ze dan gratis , of duurder zijn.
Ook kunnen ze geld vragen voor het ontvangen van een smsje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal ooit wel eens een sms-je naar een sexsite hebben verstuurd. Dan lijkt het of je persoonlijk contact hebt met een leuke dame maar meestal zitten er organisaties achter die je blijven lastig vallen om zoveel mogelijk geld aan je te verdienen. Dat kan je via de klantenservice van je provider laten uitschakelen.