Hoe werkt een gum?

Hoe werkt het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je pakt hem beet en gaat rustig over de potlood lijnen heen die je weg wilt hebben. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha

Het beste antwoord

^^^hetzelfde, maar eigenlijk maak je je papier dus dunner als je gumt. Wanneer je te lang op 1 plek gumt, komt er een gat in je papier. (gezien bij het klokhuis ergens)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een gum is zo stroef dat het alle potlood deeltjes uit het papier veegt