Welke vervolg opleidingen kan ik volgen met een verzorgende diploma?

Ik ben vorig jaar afgestudeerd voor de opleiding verzorgende IG. Ik wil heel graag een bijpassende vervolg opleiding volgen maar ik wil geen verpleging gaan doen. Heeft iemand tips? Op site's voor scholen en opleidingen raak ik echt het draad kwijt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
3.5K

Het beste antwoord

in principe kan je voor alle MBO opleidingen kiezen. wat mooi bij verzorgende IG past vind ik dan de PBGM. dit is de vervanger van de oude SPW4 opleiding. als je die twee diploma's heb kan je in de zorg bijna alle banen krijgen die je wilt. je hebt dan namelijk een sociale opleiding en een verzorgende. je zal dan eventuele anderen sollicitanten ver achter je laten. daarnaast kan je binnen elke stroming van de zorg en welzijn sector aan het werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord, dankje

Andere antwoorden (1)

Je kan de kant op als psychiatrisch verpleegkundige. Dan kun je voor Altrecht gaan werken.