waarom kunnen sommige mensen prachtig zingen van nature en andere niet? ik vind zingen geweldig alleen klink ik als een kraai en dat vind ik oneerlijk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
5.4K

Het beste antwoord

Het is hetzelfde als dat iedereen een andere stem heeft zo heeft ook iedereen een andere zangstem enals jij zingen leuk vind zing je toch gewoon lekker maakt niet uit wat andere vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja, zo heeft de ene een mooie zangstem & de andere weer andere positieve(re) eigenschappen/kenmerken. Veel is gegeven, wat je zelf niet kunt sturen, alleen verbeteren/perfectioneren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is het precies hetzelfde maar ik kon erg goed zingen tot ik een ontsteking in me keel kreeg. Ik trek me er niet zoveel van aan en thuis zing ik heerlijk hard en soms houd ik me gewoon wat in. En dat komt gewoon door verschil in stem niet iedereen kan even lekker koken dat is eenzelfde vergelijking je hebt het of je hèbt het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kun je je van elk talent afvragen.
Waarom kan die persoon wel mooi tekenen, verhalen schrijven, goed leren, en ik minder? Gewoon om dat elk mens uniek is en zo de eigen kwaliteiten bezit. Meegekregen in de genen of enorm ontwikkeld.
Jij kunt ongetwijfeld iets wat ik niet kan. Geweldig voor jou. Maar omgekeerd mogelijk net zo.

En zingen, dat is toch ook iets van je uiten op een bepaalde manier. Misschien zing je best mooi. Je vindt het in iedere geval fijn om te zingen. Ga er dan mee door. Wie weet wat je er nog mee bereikt. En anders puur voor jezelf, omdat je het fijn vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zing wel mooi omdat ik mooie stem heb en ik zing ook heel graag , er bestaat gewoon niks leuker ! , maar als je echt graag zingt , moet je dat gewoon doen echt waar !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt er van af an je stembanden,als ze strek zijn kan je goed zinggen maar als ze dat niet zijn kan je niet zo goed zingen.Om je stembanden te verstreken kan je zangles nemen of elke dag 30 mint zingen.