18 denk ik
De normale regels net als bij sigaretten en drank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zestien jaar of ouder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
92, daarboven wordt het moeilijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
16 jaar waneer je tabak er mee rookt
18 jaar met softdrugs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wij zijn een webwinkel met Waterpijp artikelen. De waterpijp producten zoals de waterpijp, kolen en accessoires mogen wij aan iedereen verkopen. De tabak mag enkel alleen verkocht worden aan personen die 16 jaar of ouder zijn.

Het is niet strafbaar voor personen onder deze leeftijd om waterpijp te roken of om sigaretten / alcohol te drinken (alcohol binnenkort wel volgens wel).

Echter het verstrekken van deze middelen aan personen onder de 16 is wel strafbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ duidelijke antwoord bedankt.