Is deze site betrouwbaar?/

http://www.altex-store.com/
en kan je het product ook ophalen?
(ik vraag dit omdat de prijzen zo laag zijn)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je het product wilt ophalen, dan moet je naar Griekenland! De beste manier om een indruk van de site te krijgen, is om prijzen te vergelijken. Bij sommige producten, b.v. de Sony Ericsson XPERIA X10 mini pro van 210 Euro, kun je 'm al in Nederland voor 3 Euro meer kopen. Maar bij andere producten scheelt het soms meer dan 25%, vergeleken bij de goedkoopste aanbieder in Nederland. En dat zou ik zelf nooit vertrouwen.

Verder vind ik het vreemd, dat de tab "About Us" niet werkt. Je kunt dus nergens lezen wie of wat ze zijn.

Maar je kunt ook stellen, dat als de site wel betrouwbaar is, je je heel wat op je hals haalt. Want er kan ergens ook iets mis gaan, met betaling of verzending, en dan zit het bedrijf wel heel ver weg.

Het lijkt mij niet verstandig om zaken te gaan doen, met een bedrijf op zo'n grote afstand, zeker als het om dit soort kwetsbare spullen gaat. Een boek of CD is toch weer iets anders, en dan zou je wel kunnen besluiten iets b.v. in de VS te bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dacht ik al.
maar ik dacht dat het een nederlands bedrijf was.

Andere antwoorden (1)

als je op deze site kijkt http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1292950060/15 dan zie je dat het een verdachte site is uit romenie.

Voor de rest is niet veel te vinden over deze site, maar ik zou zelf mijn telefoons of andere dure elektronica bij een erkende zaak halen, dan weet je ook bijna zeker dat alles goed gaat :)