Wat is zeurende pijn?

Met name dat zeurende. Dat pijn daar kwam ik nog wel uit. Maar ZEUREND?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
16.4K

Antwoorden (2)

Nou, wat pijn is hoef ik je dus niet uit te leggen. ;-)

Een zeurende pijn, is een pijn die niet vermindert, en net niet erg genoeg is om je bed op te zoeken of je dokter te raadplegen, maar waar je wel constant aan herinnerd wordt. De pijn is geen moment weg, en je raakt er een tikkeltje door geirriteerd.

Vergelijk het maar met een zeurend kind. Zo'n kind is niet echt lastig, maar jengelt wel de hele tijd door. Of een zeurende buurvrouw die overal commentaar op heeft. Allemaal nèt niet ernstig genoeg, om haar eens flink de waarheid te zeggen, maar wel om te denken: "mens vlieg toch op!". Ook wat irritatie dus, maar toch geen enorme rel. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duidelijk antwoord!
nog nooit kiespijn gehad???