kan je met een knie prothese nog voetballen. af en toe? bij de veteranen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

"Als fysiotherapie, medicijnen, een brace of injecties niet meer afdoende zijn, is een operatie nog de enige oplossing. De pijn, die U voor de operatie had, zal vrijwel altijd verminderd of zelfs verdwenen zijn. Soms is het de eerste maanden nog enigszins gevoelig, maar na 1 jaar is meer dan 90 % van de patiënten tevreden. De stijfheid van de knie verbetert weliswaar ook, maar het gewricht wordt nooit meer zo soepel als het is geweest."

Misschien wel, het ligt ook aan je leeftijd e.d.