Ja, mits aangelijnd. Op sommige plekken mogen ze niet komen. Zie link
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik de link zo lees, kan je beter een oppas regelen voor de hond.
Mag wel, maar dan heb je zelf ook niet zoveel aan je dag. Want er zijn nogal wat verboden zones. Terecht ook. Want de vogels leven daar in rust. En een hond moet toch ergens een plas doen. In de mooi aangelegde parkjes? Poep kun je opruimen. In het oude restaurant aan de weg kun je volgens mij alleen met je hond op het terras zitten. Niet binnen.

Geen aanrader, je hond mee.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik wil zeggen: je betaalt en entreeprijs en dan wil je, neem ik aan, alles ook zien. Als je een combi-kaartje neemt, dus entree en boottocht, dan heb je de boottocht van 75 minuten. Dat is met de hond nog te doen. Doe je apart de grote tocht, dan is dat 3 uur. Dat is lang voor de hond.