wat kan je aan een diepe likdoorn doen

ik heb een likdoorn die maar niet weggaat ik heb al zalf van de dokter geprobeerd en ik ben naar de pedicure geweest maar het helpt niet en het doet heel erg zeer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
4.8K

Antwoorden (2)

Je hebt OK mesjes, ik heb ook een likdoorn onder mn voet en ik begrijp best dat het pijn doet.. Je kan ze bij de dokter halen zover ik het weet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Likdoorns kunnen chirurgisch verwijdert worden. Alleen bij extreme pijn pellen of snijden ze de stam eruit. Pijnlijk? Alleen de eerste verdovingspuit is een echt rot prik.
Vervolgd door de tweede verdovingspuit, voel je niks meer van. Daarna hechten en been hoog houden. Wond mag wel nat worden maar niet weken.