Albert Heijn bonus kaart?

ik heb nu net een ah bonus kaart. moet ik nu nog iets activeren of registreren voor ik heb kan gebruiken of kan ik het direct gebruiken zonder er iets activeren? ik heb de anonieme en hoef niet dat van die sleutels (als je hem kwijt bent word het opgestuurd).

zo ja, waar moet ik dat dan doen?

alvast bedankt !

Toegevoegd na 6 minuten:
oke bedankt mensen! maar nog even wat, ik heb 2 sleutelhangers zeg maar, en een pasje. wat kan ik waar voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig
1.1K

Antwoorden (3)

Je kan hem zo gebruiken, je hoeft er nix voor te doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hier boven is juist! je kunt hem gewoon gebruiken!:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pasje en sleutelhangers zijn voor hetzelfde doeleinde.
Het is niet zo dat het pasje voor iets anders is dan de sleutelanger.