Vakantiewoning in Duitsland bezitten, mag men ook een Duitse auto bezitten?

Kan iemand mij vertellen of het mogelijk is een auto te kopen in Duitsland wanneer men een tweede huis in Duitsland bezit? De auto zou in Duitsland blijven en alleen gebruikt worden wanneer men in Duitsland is. Ben benieuwd naar reacties!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Het mag wel, al zal je er waarschijnlijk meer belasting over moeten betalen, hoe het precies zit kan ik je helaas niet vertellen. Als ik u was zou ik met de juiste personen (bijv. de ambassade in Duitsland of degene die er in NL over gaat) contact zoeken om echt zekerheid te krijgen!