hoe kan ik apps downloaden van de android market?

Als ik de market app open staat er market heeft achtergrondgegevens nodig om te worden ingeschakeld. Hoe verhelp ik dit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik weet niet wat jij voor telefoon heb natuurlijk, maar ik heb een Samsung en als ik Market wil gebruiken dan moet er bij mij wel een vinkje staan bij "Op achtergrond synchroniseren" anders werkt Market niet. Bij mijn Samsung gaat dat zo:
Instellingen -> Accounts en synchronisatie-instellingen - Op achtergrond synchroniseren - Vinkje aanzetten.