Wie kan mij zeggen hoe ik de platen en roosters in mijn edy gasfornuis moet plaatsen ? t gaat om type gse 906

T was een 2e hands heb m met losse onderdelen verkregen en weet niet goed hoe t te plaatsen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Als je bedoeld de bakplaten die onder in de oven komen.
je hebt dan 1 plaat die helemaal onderin komt te liggen,boven op de gasbrander,nog een dichte plaat,en een rooster met gaatjes.
de platen kunnen maar op een manier erin,als je ze omdraait passen ze niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Normaal gesproken zitten er richels of uitsparingen aan de zijkanten van de oven,waarover je de platen en roosters heen kunt schuiven. Past dat niet dan heb je denkelijk niet de goede roosters en platen