Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik leuke cadeautjes voor meiden van 12 tot ongeveer 16?

Ik weet echt niet meer wat ik al mijn vriendinnen kan geven, zeker nu sinterklaas en kerst er weer aan komen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

kijk eens bij liefs van joost...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Geef ze een Geisha poken, leuk om bij zich te dragen en om visitekaartjes voor andere vriendinnen te maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn zus weet ik altijd een standaard aantal winkels waar ze wel wat hebben. Bij de Rituals hebben ze bijvoorbeeld heerlijke badproducten, dat vinden je vriendinnen denk ik wel lekker. Ook een leuke armband of bedel voor een bedelarmband is een leuke of andere accessoires; een sjawl, ringen zijn misschien leuk. Leuke schoolspullen zijn altijd handig. Misschien dat jullie een gedeelde hobby hebben waar je ideeën uit kan halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of deze winkel door heel Nederland zit, en ik weet niet welke omgeving je woont. Maar persoonlijk vind ik dit een erg leuke winkel Action.nl. Je kunt er echt van alles kopen van tandenborstel tot verkleedpak. Ook hebben ze bv. een stijltang voor €7,- en geen slechte kwaliteit hoor. Ook hebben ze leuke sieraden ondergoed, maar ook mooie kado's voor moeder tante of oma.

Wat ook erg leuk is is Primark, dat zit in Rotterdam Alexandrium, bij metrohalte Oosterflank. Ook daar kun je geweldige tassen jassen sieraden en schoenen kopen, voor dames heren en kinderen. Het is wel erg druk, vooral in de schoolvakanties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doe een voorstel om lootjes te trekken en laat ieder een paar wensen op het lootje schrijven.
Zo weet je ook wat de ander wilt en je koopt geen prullaria wat naderhand weggegooid wordt of in een la beland.
En..je hebt meer tijd over om er een leuke surprise van te maken :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en geef je inderdaad altijd iets wat iemand graag wilt hebben. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, en daarbij, wat is nou leuker dan lootjes trekken :)
Chocoladeletters blijft altijd leuk.
Gaat ook niet zozeer om wat het cadeau is, maar dat je aan iemand gdacht hebt om het te kopen... toch?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de Diddle store?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens naar de Unicef winkel op internet (www.unicef.nl). Dan hebben andere kinderen, in minder rijke delen van de wereld, ook plezier van jouw cadeautjes voor je vriendinnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt het over je vriendinnen. Dus begrijp ik hier uit dat er een groepje is.
Wat heel leuk om te doen is is het dobbelstenenspel. Dan kopen jullie allemaal een paar kleine cadeautjes die verpakt in het midden liggen.
Succes gegarandeerd. Het gaat dan niet om de heb, maar juist om de leukigheid van de cadeautjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van die echte meidenfilms waar ze heerlijk van kunnen genieten: "Brid Wars", "He's just not that in to you", "Fame", "It's a boy-girl thing", "The proposal" en "Notting Hill" etc.

Mijn dochters zitten in deze leeftijdscategorie en vinden het geweldig:D

Toegevoegd na 2 minuten:
Of cd's/posters van favo groepen/leuke acteurs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij 'ACTION', zie: http://www.action.nl/
Super goedkoop en je kunt er de leukste dingetje kopen, voor elke leeftijd!

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Als Sinterklaas bij ons weer voorbij is, dan is het meeste gekocht bij ACTION! Je moet er gewoon ff rondneuzen joh, wedden dat je dan wel wat vindt ;-)!
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Meeste meiden tutten zich leuk op, je kent vast hun lievelingskleuren dus een lipstick, mascara, oogpotlood, reinigingscreme. Deze zijn vaak te koop in de aanbieding bij de Hema (heeft vaak een zak in brievenbus) deze kan je gebruiken dan krijg je hierop korting. Kaarsjes, leuke ansichtkaarten.

Ik weet niet of de kijkshop in heel Nederland zoveel korting wegggeeft maar in onze woonplaats zijn alle sieraden, kettingen,oorbellen, ringen en armbanden afgeprijst tot 70% korting. Dus kan je daar heel goed slagen tot 2 of 3 euro.

Toegevoegd na 39 seconden:
Action
Hema
Kruidvat
Kijkshop
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bij www.liefsvanjoost.nl natuurlijk. Vind je zeker een heel orgineel kadootje voor een leuke prijs !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goed boek is ook altijd leuk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding