kan ik zelf de nagels knippen van mijn hond?

kan iemand mij uitleggen hoever?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Ik doe het altijd zelf bij mijn hond, maar mijn hond heeft doorzichtige nagels en dat maakt het een stuk minder eng.
Je ziet het bloedvaatje zitten en je weet dan dus gewoon dat je daar niet knippen moet maar een stukje verder van "het leven" vandaan. Wanneer je het niet vertrouwd zou ik even advies vragen bij je dierenarts, die kan precies laten zien waar je knippen moet en waar niet.
Wel zo fijn voor je hond ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zal ze sowieso niet zelf knippen, Laat ze knippen in een hondentrimsalon.
Maar als je ze zelf wil knippen moet je even naar deze site kijken:
http://www.hondenplaza.nl/page/nagelsknippen.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje :D
Ik weet niet of jij het kan.

Wij hebben het nog nooit gedaan bij onze hond. Slijt vanzelf als hij buiten loopt. Maar het moet mogelijk zijn hoor het zelf te doen.