Internetten zonder beltegoed

Hoe kan het dat mijn dochter zonder beltegoed op internet kan? Krijgt ze naderhand nog de rekening gepresenteerd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
1.2K

Antwoorden (7)

Heeft ze Wifi op haar telefoon? Kan ze op internet via een draadloos internetverbinding in huis misschien?

Als de telefoon echt pre paid is, kan er niet achteraf geld afgeschreven worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt eraan wat voor telefoon ze heeft en welke telefoon provider ze gebruik.
Met somige kun je doormiddel van wifi interneten
en dan gewoon een open netwerk opzoeken
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zolang ze niet daadwerkelijk data binnenhaalt kost het niets. Normaal gesproken kun je dan zonder beltegoed geen data binnenhalen. Als de provider dit achteraf in rekening brengt zou ik dat heel vreemd vinden. Welke provider heeft ze? Bel de klantenservice eens met je vraag. Om te zien of ze data kan binnenhalen moet ze eens een webpagina bezoeken die ze nog niet bezocht heeft, of iets proberen te downloaden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze kan achteraf geen rekening gepresenteerd krijgen. Dat werkt alleen zo met een abonnement.

Waarschijnlijk maakt ze verbinding met een netwerk, buiten haar eigen netwerk om
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja de kans bestaat dat ze verboden dingen doet,nml verbinding maken met het netwerk van de buren.

Toegevoegd na 6 uur:
het bevreemd mij nogal dat ik voor dit antwoord van iemand een min duim krijg,er is niets geks aan m'n antwoord,kinderen zijn inventiever dan je denkt,het zou eigenlijk zo moeten zijn dat als je een min duim geeft je er iets van motivatie bij vermeld,een min duim geef je lijkt mij als iemand een onjuist of gewoon een belachelijk antwoord geeft,als de gene die mij die duim heeft gegeven vind dat het een raar antwoord van mij was leeft diegene schijnbaar op een andere planeet,want kinderen pakken regelmatig onbeveiligde verbindingen op met hun psp of telefoon enz,en beseffen vaak niet eens dat het verboden is,maar dat is het wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hé Dagobert, jij hier ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja katrien,tussen het geld poetsen en tellen door probeer ik mensen te helpen,uiteraard zonder dat dat me geld kost
:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gierig als altijd, btw, Donald is hier ook ergens :)
Ik had ooit eens een prepaid telefoon met gratis internet! Was een foutje van de provider. Ik had ooit eens voor 3 euro internet voor 1 dag aangevraagd en het is nooit meer gestopt. Heb ook geen rekening gepresenteerd gekregen of wat dan ook. Helaas ben ik de simkaart nu kwijt :(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus voor de duidelijkheid er is geen beltegoed afgeschreven en de telefoon die ik toen had ondersteunde geen wifi.
Ja dat kan.
Dan moet je je (kosteloos) aanmelden bij skype.nl.
Dan kun je kosteloos en met een webcam gratis bellen.
Hoe het precies werkt weet ik ook niet, maar enkele vrienden van ons doen dat ook.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kosteloos is al gratis :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat kan niet met je mobiel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en het is geen antwoord op de vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie nergens in de vraag staan dat er met een mobiel wordt gebeld.
Dus een onterechte min.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misschien hoort beltegoed wel bij een mobiel. en via skype ga je niet verder op internet, alleen maar om te bellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, en dan bel je gratis, daar gaat het toch om??