Ik zoek een muzieknummer

Het het is een soort western lied en het heet ongeveer agipton ready en word niet ingezongen maar iemand heeft ooit de naam vertelt maar weet niet hoe je het moet schrijven maar zo klonk hte ongeveer "agipton ready" lijkt wel een lied uit een western

Alvast bedankt

Toegevoegd na 5 minuten:
Dank u hartelijk heb het gevonden:D

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wordt er nou wel of niet gezongen in dit 'lied'? Is het een Country-nummer of is het muziek van een Western-film? Iets specifieker graag...

Antwoorden (2)

http://www.youtube.com/watch?v=gg7WG6tCbrw

Toegevoegd na 57 seconden:
Egyptian Reggae
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jonathan Richman and the Modern Lovers