Vandaag, op 2 april gaat de zon om 7.15 op en om 20.15 weer onder

http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weersverwachting/zonsopkomst_zonsondergang.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jij over 3 minuten in je kelder stapt en de deur dicht doet, is het om 13:00 donker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maar weer niet als je om 12.55 dood gaat, want dan is het dus eerder donker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lukt niet meer - het is al 13:49 ;).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahahha
Om 11 uur vanavond is het absoluut donker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De plaatsen in de westerse wereld waar het absoluut donker is zijn zeldzaam.
Voor alle plekken ter wereld, en willekeurige datums, kun je de tijden van zonsopkomst en zonsondergang zien via onderstaande link.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt er ook de schemertijden laten aangeven.

Toegevoegd na 1 uur:
Wil je het nog preciezer weten:
--  Zoek op http://maps.google.nl/ jouw lokatie op.
--  Zet je muis op het woord "Link" rechtsboven.
--  In de statusbalk verschijnt nu een URL.
--  De eerste twee getallen in het URL zijn je coördinaten: noorderbreedte en oosterlengte.
--  Vul die coördinaten in op de site hieronder.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Amsterdam staat niet in de lijst.
(JFTR: het minnetje was niet van mij.)
Cryofiel
14 jaar geleden
Amsterdam staat wel in de lijst. De lijst begint met "US cities", dan "Canadian cities", dan "International cities". Amsterdam is de eerste "International city". Je kunt snel naar Amsterdam gaan door eenmaal op de lijst te klikken, en dan met je toetsenbord AM in te typen. Niet te lang wachten tussen de A en de M. (Die min is waarschijnlijk een wrokmin. Ik vermoed van iemand die al wekenlang boos op mij is omdat ik zeg dat geesten niet bestaan. Ik zie zulke minnen als compliment: ze betekenen dat ik een mening heb, en dat die mening ertoe doet.)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MINderwaardige (mensen?) zijn dat!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cyrofiel, denk jij nu echt dat zulke lieve, aardige,betrokken mensen die ZO spiritueel zijn dat ze geesten zien,
dat die verheven personen gaat wrokminnen?
Cryofiel
14 jaar geleden
Niet iedereen die geesten ziet is lief, aardig en betrokken. Velen wel, maar niet iedereen.
Ogen dicht, en het is donker.
Ogen open, en het is licht.
Dit kan op iedere tijd van de dag, in geval van duisternis kunnen we de lamp gebruiken.
In de nacht, lamp aan en het is licht. Lamp uit en het is donker.
Handig he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verschild per plaats en per tijd. Op buienradar kun je een tabel vinden voor de komende zomer