Waneer Is KinderFeestBeest 2015?

Als Hulpverlenings-Voertuigen fan, heb ik interesse voor Kinderfeestbeest in 2015 hierbij worden chronisch zieke kinderen vervoert door hulpdiensten naar Artis (Dierentuin Amsterdam), aangezien ik er nog nooit naar toe ben geweest. Wil ik weten: wanneer is dat?, En hoe laat? En wat is de beste plek om te filmen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een meel gestuurd naar de stichting. Deze beantwoorde dat vrijdag 6 juni de dag was, maar in 2014.
De mailbox is gesloten, dus geen antwoord.
Er stond geen telefoonnr bij wel postadres, kun je misschien schrijven mocht hier geen antwoord komen. Postbus 15249
1001 ME Amsterdam
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!

Het beste antwoord

Ik heb een mail gestuurd naar Kinderfeestbeest, en zij sturen een automatische mail terug waarin staat: 'Vrijdag 6 juni is het KinderBeestFeest.'
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt!