Waar kan ik een goede pruik bestellen?

Ik ben op zoek naar een zwarte pruik met ponnie. Echter ziet elke site waar ik tot nu toe op ben geweest er onbetrouwbaar uit of lees ik allemaal slechte reviews. Het moet verzonden kunnen worden naar Spanje. Kent iemand een betrouwbare website met goede pruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
budget?
Ivana
9 jaar geleden
Waar heb je de pruik voor nodig? Het zou voor een feestje kunnen zijn, maar evengoed voor iemand die een chemokuur heeft ondergaan. Zoek in het laatste geval naar Chemotherapie en haaruitval op google. http://www.justhair.nl/confectie-haarwerken.html?gclid=CKjd3Z30kMICFQHMtAodYFoAEg http://www.utrecht-feestwinkel.nl/pruiken.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
"met ponnie" ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Haarimport hebben ze hele mooie pruiken die niet eens zo duur zijn.
Ik zag ze toen ik voor extensions en een haarstuk ging toen mijn eigen lange haar erg achteruit was gegaan door haaruitval.
Ze hebben ook lange vlechten en staarten,en dus ook mooie korte en langharige pruiken in alle kleuren.
En het ziet er heel echt uit,iedereen dacht bij mij dat het gewoon mijn eigen haar was!
Bestellen kan ook dus wie weet zie je daar wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel! Ik zal bij haarimport kijken! En sorry: het is niet voor een feestje maar voor een film. Het hoeft dus niet gigantisch echt te lijken, maar ook niet zo nep glimmend. Budget is tot €200 denk ik. En als je het als 'Pony' schrijft, dan bedoel ik dat uiteraard. Ik hoef er niet persé een klein paard bij. Heel erg bedankt!

Het beste antwoord

Hallo Maribella
Is het de bedoeling dat je de pruik echt gaat gebruiken , of is de pruik meer voor de fun bedoeld?
In dat geval heb ik een winkel gevonden waar je dit wel kan vinden.
http://www.pruiken-winkel.nl/?tt=2717_12_75899_

Veel plezier ermee :-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
" Het moet verzonden kunnen worden naar Spanje". Volgens mij kan dit niet bij deze site.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is inderdaad voor fun, heel erg bedankt!