Valt het feminisme onder geschiedenis of algemeen? En is het een makkelijk onderwerp voor me werkstuk, om te maken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Valt zeker onder geschiedenis als je "het ontstaan van het feminisme" als onderwerp kiest.
Is veel over te vinden op internet dus moet een werkstuk hierover maken goed te doen zijn.
succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou het wel een beetje afbakenen naar een bepaald land, want als je kijkt naar de verschillen in opkomst van het feminisme tussen bijv in Amerika, Nederland, Grootbritannië (oorsprongsland van de industrialisatie), of Duitsland (invloed van WO2 op het feminisme daar), dan ben je wél even bezig....En het feminisme is nog steeds bezig : we verbranden misschien geen bh's meer, maar zolang je niet volledig gelijkwaardig in het arbeidsproces bent als een man in dezelfde functie, is er nog steeds heel veel te doen.
Dus het begin is uit de 19e eeuw, maar het is nog steeds volop actueel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.scholieren.com/werkstukken/trefwoord/?zoek=Feminisme..
makkelijk genoeg ? ;-)