Bestaan er cadeaubonnen voor prostitueebezoek?

Een vriend is binnenkort jarig en staat al een tijd droog.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
hahahha grappigste vraag die ik heb gezien hier
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
geweldig :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tss... dit is een uiterst serieuze en precaire kwestie, dames...
Maar dank voor de bijval. ;)
Erna55
9 jaar geleden
Leuk kado !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Erna55
Naja... ik was er wellicht nooit opgekomen als hij niet zelf sporadisch zou hebben aangegeven dat hij een bezoek aan een prostituee wel eens overwogen heeft, maar niet echt durft. Het is een nogal introverte en wat verlegen kerel.
Met een dergelijk cadeau kan hij het bijna niet meer blijven dralen. Desnoods zetten mijn vriendin en ik 'm bij de deur af. ;)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of je laat iemand aan huis komen met zijn verjaardag ;) Ik heb zelf nog niet gehoord over cadeaubonnen voor een prostitueebezoek, maar je kunt misschien een afspraak vastleggen en vooraf betalen? Er zijn misschien plaatsen die met zo'n regeling wel akkoord gaan.
Erna55
9 jaar geleden
@rabelais : Kan het ook zijn dat de betreffende jarige zelf nog een keuze wil hebben wat betreft het type vrouw? Dan is het plezieriger om hem zelf te laten kiezen in een club.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Calle
Nou ja, ik heb inmiddels met enkele clubs contact gehad. Als je maar betaalt is er veel mogelijk, merk ik. ;) @Erna55
Is wel een issue, ja.
Heb met een club gebeld en sommige 'animaîtresses' zijn erg gewild en kunnen het beste vooraf gereserveerd worden. Maar ik laat de keuze inderdaad het liefst aan hem op het moment dat hij daar is.
Moeten we het nog even over hebben met deze club.
Per mail hebben we ook andere clubs benaderd voor een soort offerte, dus dat is ook nog even afwachten.
We zitten in ieder geval te overwegen om hem met twee dames op te zadelen (figuurlijk dan); komt er meteen een diepgewortelde wens van 'm uit... :)
Erna55
9 jaar geleden
Deze verjaardag zal hij nooit meer vergeten !!
Poet
9 jaar geleden
Met contant geld voor de juiste deur afzetten lijkt me handiger
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@Poet
Klinkt misschien wat ouderwets, maar we hebben liever niet dat hij weet wat we ervoor neergeteld hebben.

Antwoorden (1)

Nou, de nationale wandelaarsbon bestaat niet maar als je goed zoekt op het Net kom je wel cadeaubonnen tegen van bepaalde privéhuizen. Dus als jij een mooie tegoedbon uitprint en deze vooraf met een bepaald privéhuis als betaalmiddel afspreekt en natuurlijk dat bedrag cash aan het privéhuis betaalt, gaat dat vast wel lukken. Vroeger in de Telegraaf zag je bij "Privé" wel eens termen als "10-wippenkaart", maar die rubriek is door het Internet heel droog geworden. ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goede tip; alvast een plus. :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb het in mijn studententijd zoiets eens gedaan met een restaurant, kaart geprint, laten zien aan restaurant en betaald. Intercedentes van het uitzendbureau hebben heerlijk gegeten en ik zat nooit zonder werk!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De knoop is doorgehakt.
Hij krijgt twee dames in een privésuite voor 1,5 uur (met jacuzzi!) :)
We hebben geregeld dat hij foto's te zien krijgt van de dames die in deze club werken, zodat hij van tevoren een selectie kan maken en wij de reservering kunnen plaatsen.
We hebben het inderdaad met de betreffende club geregeld zoals jij het voorstelde en gaan zelf een cadeaubon fotoshoppen, waarvoor erg veel dank! Nu zit ik wel met een dilemma: wat is het beste antwoord?
Is dat het antwoord waar ik in praktische zin het meest aan heb gehad? De jouwe.
Of is dat het antwoord dat daadwerkelijk het beste antwoord op de vraag is? Die van conqie dus. Gezien de aard van goeievraag.nl ga ik toch voor het meest correcte antwoord.
Hopelijk neem je het me niet kwalijk, freekfluweel. We zijn erg dankbaar voor je suggestie. :)