Waar kan ik stickers van Nijntje kan vinden?

Het gaat niet om de muursticker of sticker van foam, maar van plastic, zo'n 15 cm.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K
Antoni
9 jaar geleden
Ik dacht altijd dat Dick Bruna één van die tekenaars was die hun creatie(s) niet wilden commercialiseren. Dat er officiële stickers zijn van Nijntje, lijkt mij dan ook niet waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je hebt zowat alles van Nijntje hoor,broodtrommels,bekers,
dekbedden,rugzakjes,shirtjes en nog veel meer,mijn broertje had veel van Nijntje toen hij nog klein was.
Antoni
9 jaar geleden
Ja, ik heb ontzettend ongelijk, zie ik... Op http://nl.wikipedia.org/wiki/Dick_Bruna staat: "Merchandising Mede dankzij de wereldwijde merchandising door het in Amsterdam gevestigde bedrijf Mercis b.v., opgericht door zijn vriend de graficus Pieter Brattinga, is Bruna multi-miljonair geworden. Nijntje-producten worden over de hele wereld verkocht. In Nederland heeft nijntje twee eigen winkels: de winkel van nijntje in Maastricht en in Amsterdam.". Dank voor je reactie, Laurena, je hebt gelijk: nijntje is héél commercieel...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja,hij heeft toch gelijk ook?
Toch niet slecht om miljonair te worden door best wel simpele tekeningetjes.
In Japan bijv. zijn ze ook helemaal gek op Nijntje zag ik een keer op tv.
Antoni
9 jaar geleden
Ja, ik vind het prima!

Antwoorden (1)

Hier zijn enkele Nijntjes +letter te vinden:

http://www.babypark.nl/merken/nijntje.html

En hier nog een reeks:

http://www.beslist.be/products/huis_tuin/r/muurstickers_babykamer_nijntje/