hoe verwijder ik autobanden rubber van mijn schoenen?

Een paar maanden terug was een vriend van me zijn autobanden aan het oproken. Ikzelf stond naast de auto. Nu zit er allemaal rubber op mijn schoenen. Ze zijn van stof. Hoe kan ik dit het beste verwijderen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Probeer de vlekker er uit te boenen met een klein borsteltje en wasbenzine. Daarna schoenen goed afspoelen. Daarna kunnen ze evt nog in de wasmachine ( doe ze dan in bijv een kussensloop).

Wasbenzine kan het overige wasgoed flink aantasten. Zorg er dus voor dat je de schoenen eerst goed afspoelt, voordat je ze in de wasmachine doet.

Als nieuw zullen ze trouwens niet worden, maar waarschijnlijk wel mooier dan ze op dit moment zijn.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kussensloop vliegen ze snel uit, ook al heb je de sloop dichtgebonden.
Een waszak met ritssluiting werkt beter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als ze tenminste in een grote maat waszak passen.