Ja, zulke vergunningen vallen in principe onder de Wet Openbaarheid Bestuur (WOB). Je kunt dus een kopie aanvragen bij de vergunningverlener (zoals de gemeente).
Soms wordt bedrijfseconomische informatie weggelakt.
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
welke bedrijfseconomische gegevens?
tinus1969
8 jaar geleden
http://wetten.overheid.nl/BWBR0005252/geldigheidsdatum_26-04-2015#HoofdstukV_Artikel10 Artikel 10 1.Het verstrekken van informatie ingevolge deze wet blijft achterwege voor zover dit:
a. de eenheid van de Kroon in gevaar zou kunnen brengen;
b. de veiligheid van de Staat zou kunnen schaden;
c. bedrijfs- en fabricagegegevens betreft, die door natuurlijke personen of rechtspersonen vertrouwelijk aan de overheid zijn meegedeeld;
d. persoonsgegevens betreft als bedoeld in paragraaf 2 van hoofdstuk 2 van de Wet bescherming persoonsgegevens, tenzij de verstrekking kennelijk geen inbreuk op de persoonlijke levenssfeer maakt.
ronron1212
8 jaar geleden
Is iets anders dan informatie weggelakt
tinus1969
8 jaar geleden
Weglakken is een gebruikelijke manier om zulke bedrijfseconomische gegevens uit een vergunning of ander WOBabel document te verwijderen.