Wat zijn momenteel de goedkoopste sigaretten?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Waarom wil je roken? Hoe oud ben je? Das een ongezonde gewoonte.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De chocolade sigaretten die je vooral omstreeks Sinterklaas kunt kopen.
Rieneke1
8 jaar geleden
Het zou fijn zijn als rokers gewoon een vraag kunnen stellen over rookgerei zonder meteen betutteling en flauwekul naar hun hoofd te krijgen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Shag is over het algemeen goedkoper dan sigaretten. Als je toch graag sigaretten rookt, kan je deze ook zelf maken met shag. Hiervoor koop je lege hulzen en eenmalig een hulzenstopper.
Voor goedkope sigaretten kan je beste terecht bij de Aldi. Maar ik vond shag van net iets duurder prettiger roken. En dan maar zelf hulzen stoppen. Je moet er wat voor over hebben om goedkoper te willen roken ;-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Van die klik sigaretten. Of vraag aan iemand die in buitenland op vakantie is ofzo, om een paar sloffen mee te nemen. Die zijn meestal extreem goedkoop.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Ik krijg zelf hoofdpijn van de goedkope Aldi en Lidl sigaretten. Ik maak mijn sigaretten zelf. Ik hou van menthol sigaretten dus ik koop menthol tabak. €16,60 per pot. Daar maak ik ongeveer 150 sigaretten mee. De tabak van Camel vind ik erg goed (voor sigaretten zonder menthol) samen met mascotte hulzen maak je daarmee prima sigaretten. Het zelf maken van sigaretten is wel even een handigheidje. Maar dat had ik snel onder de knie. Ik doe het al jaren en koop alleen nog maar kant en klare sigaretten als de Spar mijn tabak niet op voorraad heeft of wanneer ik met vakantie ga. Normaal rookte ik Camel klick €5,50 per pakje (is net wat duurder geworden geloof ik) maar in ieder geval rookte ik 3 sloffen per maand. Dat was dus €165 per maand. Nu is dat 3 blikken shag en 2 dozen hulzen. Die dozen zijn €2,95 ofzo voor 200 hulzen. Per maand ben ik nu maar iets van €50 kwijt.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kort lontje, Rieneke1 ?

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk Houston cigaretten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het ligt er natuurlijk wel aan of je puur kijkt naar de prijs per sigaret of naar de prijs in rookduur.
Vroeger stonden Houston sigaretten erom bekend dat ze zeer goedkoop waren, maar waren ook snel op (kurkdroog, los gerold en weinig nicotine).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bij mijn weten Break en Braniff.
Een filter cigarillos wordt ook wel een filter sigaret genoemd. Als omblad is er een sumatra blad gebruik en voor het binnengoed een american blend. Het product valt wettechnisch gezien onder de sigaren, maar het heeft ook wat weg van een sigaret. De smaak is alleen een stuk voller. Bij Supermarkt en Primera te koop.