Blijft de huur gelijk als de openingstijden bij shop in shop wijzigt?

Ik doe aan shop in shop, daar heb ik mijn artikelen staan tegen een huur prijs per maand, bij start winkel waren de openingstijd 43 uur per week, maar de winkel loopt niet en heeft de eigenaresse de tijden veranderd naar 16 uur per week, maar de huur prijs is gelijk gebleven, kan dit? we hebben een samenwerkingsovereenkomst ( geen contract)

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
1K

Het beste antwoord

Dat hangt er vanaf wat jullie precies zijn overeen gekomen. Wat is hier over vast gelegd? Als je kijkt naar redelijkheid, dan is het niet redelijk dat de huurprijs gelijk blijft, terwijl de openingstijden meer dan gehalveerd zijn. ga eens om tafel met de andere partij. Komen jullie er niet uit, dan is het wellicht het best om de samenwerking te doen stoppen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank u voor uw reactie, we gaan de samenwerking eindigen.