Waar vind ik een laagjes rok met riem?

Ik ben al een tijdje opzoek naar een bepaald soort laagjes rok, een korte en het liefst met een (touwtjes)riem. Deze kan ik helaas nergens vinden. Iemand een idee? In de bijlage staat een voorbeeld van wat ik ongeveer zoek, maar dan in een andere kleur. Het liefst, beige en anders zwart,wit, bruin, grijs, blauw ofzo

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Mode
1.2K

Antwoorden (1)

Het rokje op jouw afbeelding is gewoon te koop uit voorraad bij Dress It. Zie http://www.dressit.nl/minirokje-in-neonkleur.html

Toegevoegd na 17 minuten:
Andere kleuren inclusief riem zijn alleen op Marktplaats in kindermaten te vinden. Het model dateert uit 2013.

Wel zijn er volantrokjes zónder riem te koop. Dan zou je er gewoon zelf een losse riem bij om kunnen doen. Bijvoorbeeld een blauw-witte: http://www.otto.nl/product/10018611958/?c=dames-categorien-rokken-korte-rokken&itemId=10012905229&p=0
Amadea
8 jaar geleden
Rieneke1
8 jaar geleden
Ze zoekt juist niet deze, maar een andere kleur.