Waar kun je zonnebrilklepjes kopen?

Ik zag laatst iemand met een overzetklepje van een Crockett zonnebril lopen, maar weet iemand misschien waar die te koop zijn? Ik bedoel een klepje dat je over je eigen bril heen kunt zetten, maar waarbij het net lijkt alsof je gewoon een echte zonnebril op hebt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen
1.1K

Antwoorden (1)

Bij elke opticien moet je zo'n voorhanger (zoals die officieel genoemd wordt) kunnen kopen. Zie bijvoorbeeld: https://www.worldwidevision.nl/nl/product/low-vision/brillen/zonne-filter-voorhangers-achterhangers en http://www.select-store.nl/c-2022053/voorhangers/
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat het een voorhanger heette, wist ik niet. Heb ik in ieder geval gelijk wat nieuws gehoord. Alleen die voorhangers waar jij naar verwijst, zijn vaak voor één specifieke bril gemaakt. Ik had een voorhanger gezien die er à la Crockett zonnebril uitzag en daar was ik specifiek naar op zoek. Kun je mij daar ook bij verder helpen?
Amadea
8 jaar geleden
Wat voor zonnebril bedoel je dan? Als je googelt op Crockett zonnebril komen er heel verschillende modellen uit