hoe kan ik Residu op antisliptegels verwijderen ?

hallo

wij hebben een uitdaging met een antislipvloer tegels 20x20 hier blijft na heel veel verschillende middelen strippers zuur alkalisch trichloor niets helpt

alleen tegel voor tegel met microschuur middel met intesieve reiniger van muller chemie maar dit is geen doen voor 3000 m2

heeft iemand een andere oplossing ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een uitdaging?

Antwoorden (2)

Het was even zoeken maar bijna onderaan deze site staan wat adviezen van Mosa.

Toegevoegd na 4 minuten:
Met een schrobmachine enz. bedoel ik dan he?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
[hier blijft na heel veel verschillende middelen strippers zuur alkalisch trichloor niets help]

Onbegrijpelijke zin, maar wat ik begrijp is dat je een vuile tegelvloer hebt, ergens....[wat is een uitdaging?] en dat je die niet schoon krijgt.

Een schrobmachine huren of een schijfmachine.

Laat je adviseren door een goede tegelhandel.

Als reinigingsmiddel dient te worden gekozen voor een intensieve reiniger speciaal geschikt voor jouw vloertegels. Dit kan een alkalische of een zure reiniger zijn, al naar gelang de aard van de vervuiling.
- Dus wat zit er op?

Dat bepaalt wat je moet gebruiken.

Afhankelijk van de mate van vervuiling, het reinigingsmiddel oplossen in water in de door de fabrikant voorgeschreven verhouding.
- Breng de reinigingsoplossing aan op de vloer
- Borstel de oplossing in met de eenschijfsmachine.
- Laat het reinigingsmiddel ca. 5 tot 10 minuten inwerken. Zorg ervoor dat de vloer niet tussentijds opdroogt.
- Schrob de vloer nogmaals op met de eenschijfsmachine.
- Verwijder de vloeistof direct hierna met de waterzuiger
- Dweil ten slotte de vloer na met een schone (microvezel)mop en enkel schoon water.

Geadviseerd wordt om de werking van het gekozen reinigingsmiddel eerst uit te proberen op een onopvallende plek op de vloer.