de siersteen van mijn ring valt er regelmatig uit; hoe kan ik die best vastlijmen?

ik heb al geprobeerd met Pattex kontaktlijm maar dat helpt niet. ik vrees dat door de lichaamswarmte de lijm loslaat.
secondenlijm is al beter maar omdat de siersteen niet poreus is helpt dat ook niet.
ik dacht aan lijm waarmee men edelstenen/diamanten op een steun lijmt om die te kunnen slijpen maar waar kan je die kopen?
bestaan er zilveren ringen zonder steen waar men eventueel een steen zelf kan inzetten?
graag jullie hulp.

8 jaar geleden
5.9K
Rieneke1
8 jaar geleden
Ik zou er even mee langs een juwelier gaan.
Hoeft geen vermogen te kosten.

Het beste antwoord

Vraag 1 Tweecomponentenlijm
Vraag 2 ja die zijn te koop
Bij hobbywinkels/webshops voor sieraden hobby
En ook bij de juwelier
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb je een lijmpistool? koop er anders een. Hij blijft gegarandeerd zitten. En het beschadigd je diamand niet hoor. Het hebben van een lijmpistool is niet alleen handig voor het lijmen van een ring maar voor nog veel meer. Het lijmt letterlijk ALLES!