In wat voor winkel kan ik een badge-naamkaartje halen? online is dit alleen in een grote hoeveelheid te krijgen

In een boekenwinkel misschien? ik heb het dringend nodig voor stage!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Winkelen

Antwoorden (1)

In een kantoorboekhandel, onder andere bij de Bruna vanaf 62 cent tot 5 euro 36 (afhankelijk van het formaat en de toegepaste techniek): http://bruna-kantoorartikelen.nl/presenteren/badges/products/?sort=name&page=2
Amadea
8 jaar geleden
Bordensteker
8 jaar geleden
Neem jij dan de andere 24 of 49 of zo uit de standaardverpakkingseenheid? Er staan wel stuksprijzen bij overal, zodat je gemakkelijk de kosten per stuk onderling kunt vergelijken (dat wil je weten om je keuze te bepalen voor een heel bedrijf of een evenement), maar je kunt ze niet per stuk afnemen, alleen per verpakkingseenheid. Het kan niet online (probeer er maar eens één los in je winkelmandje te krijgen) en ook niet in de winkel. Al zou je het zeker telefonisch of in persoon bij individuele verkooppunten kunnen proberen; nee heb je en ja kun je krijgen. Ik vermoed dat ze het niet eens administratief kunnen verwerken, een betaling voor één zo'n enkel artikel.