hoe maak ik surprises doeltjes van een voetbalveld?

ik maak een suprise voetbalveld mar ik weet niet hoe ik doeltjes maak. kunnen jullie me helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Met behulp van (buig)rietjes, daarvan kun je de basis van het doel maken, met zwart of groen (nylon)draad kun je vervolgens het net maken, als je kunt haken maak je daar het mooiste een net mee.

Antwoorden (2)

Teken het voorbeelddoel dat rechtsboven op http://www.knutselpagina.nl/content/kleurplaten_groot/1176.gif staat na, of print het in de gewenste maat op dun karton. (Ik zou natekenen en verbeteren prefereren, want het net is nogal onregelmatig en de gaten zijn zo groot dat een bal er doorheen kan gaan).
Amadea
8 jaar geleden
Als je 4 meter pvc buis (gele Electrabel buis) haalt bij de bouwmarkt, dan kan je dat prima buigen tot een doel. Je maakt van de ene buis een soort u vorm, dit is het doel. En van de andere buis maak je twee driehoeken. E.e.a. Zet je met tape in elkaar. Heb zelf vanmiddag op deze manier een doel gemaakt. Het doel is 50cm hoog en 60cm lang.
Pvc buis moet je overigens met een buigbare buigen anders knikt het.