Is er een vrijmarkt voor volwassenen in Lelystad?

Ben onlangs verhuisd, en ik vroeg me af of er met Koningsdag ook een vrijmarkt is voor mensen om spullen te verkopen in Lelystad?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (1)

In Lelystad wordt op Koningsdag vrijmarkt gehouden.
“De vrijmarkt is bedoeld voor particulieren, ouders en kinderen, die hun spullen willen verkopen.” (vermeldt het onderschrift bij een van de foto’s op de webpagina van de Flevopost).
Handelaren zijn niet toegestaan.

Omdat u in de hoofdvraag “voor volwassenen” heeft staan, heb ik nog even verder gezocht. De tweede bron (Centrum Jeugd en Gezin Lelystad) stelt het inderdaad iets anders: “We vragen deelnemers rekening te houden met kinderen die hun spulletjes willen verkopen. Uiteindelijk is de markt voor hen bedoeld.”
Er is in Lelystad dus sprake van een op kinderen gerichte opzet.

Toegevoegd na 2 minuten:
De tweede bron (CJG Lelystad) wordt nu als eerste weergegeven.