Waarom is die irritante Carglass reclame zo vaak op tv?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
3.5K

Antwoorden (10)

Om winst te maken natuurlijk, waarom anders?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen moeten zo vaak dat zien, willen ze die echt geloven, die reclame. Daarom herhalen ze die uit den treure.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Ik denk ook dat dat door de reclamejongens komt!
Voor de winst en de aandacht en die hebben ze zeker van jou ook gekregen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Carglass wilt aandacht en dat vestigen op hun bedrijf.
Zij betalen veel geld om dat spotje op tv te krijgen.
Waarschijnlijk zal dat helpen, anders hadden zij dat niet gedaan.
Voor de rest wilt Carglass net als elk ander bedrijf gewoon winst maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je ze teveel betaald :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Irritante reclames blijven nou eenmaal beter hangen! Wedden als jij een sterretje in je ruit hebt dat het eerste is wat je denk: "Carglass repareert, Carglass vervangt!"
?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze daarvoor betalen. Hoe meer je betaald, hoe meer het wordt uitgezonden. En of jij het nu mooi vind of niet, dat doet niet terzake. Je hoeft er niet naar te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de verzekeraars dit. indirect financieren. Hoe meer reparaties, hoe minder kostbare vervangingen nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is die reclame niks vaker op TV dan een andere reclame, maar omdat je deze reclame irritant vindt lijkt het voor jouw dat de Carglassreclame vaker op de televisie komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die reclame is vaak op tv met de zelfde reden als alle andere reclames, ze willen mensen trekken. Ze willen ervoor zorgen dat meer mensen weten wie ze zijn, en alle voordelen van hun weten, waardoor ze maar gaan bellen en carglass weer meer verdient. (volgens de reclame hoef je het niet zelf te betalen, maar er is wel iemand die het moet betalen, dus ze krijgen altijd geld)