ik heb een huurwoning en wil mij samen met mijn vriendin inschrijven voor een woning in een andere gemeente.kan in mijn eigen huis behouden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan zoveel huizen huren als je zelf wil.

Antwoorden (2)

Ja, want dat eigen huis is geen eigen huis, maar een huis wat je huurt.
Dus als jij keurig op tijd de huur blijft betalen, dan kan het de verhuurder niet zo veel schelen als jij er niet zo veel in aanwezig bent.
Als je in een andere gemeente een huis kan huren,
dan kan ook daar de verhuurder het niet veel
schelen waar jij de rest van je geld laat, als je de huur maar betaalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je in een andere gemeente in laat schrijven,is dat voor je huidige huurbaas geen reden om je de huur op te zeggen.