Hoelaat vertrekt de train van rotterdam naar den-haag?

Ik wil graag weten hoelaat morgen de randstadrail vertrekt van rotterdam naar den-haag en dan vanaf smiddags tot s'avonds.

Toegevoegd na 38 seconden:
train = trein

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik moet dus weten op welke tijden die trein morgen naar den-haag gaat rijden

Toegevoegd na 1 dag:
Iedereen bedankt voor de moeite, we hebben het anders opgelost: gewoon even gebeld naar NS

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die trein? Welke trein?
Van welk station?

Antwoorden (4)

ns reisplanner ?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar wordt ik niet veel wijzer van, helaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
laat maar, ik heb verkeerd gekeken
capthavoc
13 jaar geleden
http://www.randstadrail.nl/ deze site misschien ?
Twee websites waar je dat kunt opvragen:

1. www.ns.nl

2. www.9292ov.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via 9292ov.nl vind je al je antwoorden op het gebied van reizen met het openbaar vervoer. In de kaders kun je de treinstations alsmede de gewenste vertrek- danwel aankomsttijd invullen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.ov.nl

Toegevoegd na 1 minuut:
www.ns.nl
of googelen op openbaar vervoer. mijn antwoord: ov.nl is niet goed.