geen creme... ze werken niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Meestal de goedkoopste soorten, die dure betaal je voor de naam en niet voor de werking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een creme die is ontwikkeld op jouw huidtype. Je hebt nl. net zo veel cremes als huidtypes, Droge huid moet hydraterende creme hebben, dus vochtinbrengend/ regulerend. Je hebt creme voor een gevoelige huid, daar zitten meestal geen allergenen in zoals parfums, en andere bestanddelen die allergieën opwekken, die zijn ook vaak dermatologisch getest. Je hebt creme voor jonge huid, rijpere huid, oudere huid, gemengde huid, droge huid, en noem maar op. Je kunt dus het best een creme nemen die bij jouw huid past.Dan heb je ook nog dagcreme, nachtcreme, verzorgende creme,enz. Ik heb altijd de cremes van dr.v.d. Hoog, zijn bij de meeste drogisten te koop. Ik ben snel allergisch en op deze raegeer ik goed.

Toegevoegd na 13 uur:
Een heel fijne creme is "Prep". Iedereen die hem kent zal zeggen;"ja". Hij is alleen niet zo bekend omdat alleen de apotheek hem heeft. Goed voor dagelijkse verzorging, maar ook voor med. toepassing. Mijn man gebruikt hem als verzachtende scheercreme, hij helpt echt als ik me eens gebrand heb,(trekt de brand eruit, voorkomt blaren)helpt bij, luieruitslag, schrale huid, schaafwonden, insectensteken en dagelijks als dagcreme. Zit iets verkoelends in als menthol. Het is een tube waar je maar weinig van nodig hebt, hij smeert nl. goed uit.
13 jaar geleden
Uiercreme.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Daar krijg ik uitslag van, maar voor mijn handen werkt het perfect.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te veel gebruiken hoor, zit cortisone in, bijnierschorshormoon. Het wordt gebruikt om de uiers van de koe snel te laten genezen. Het haalt ook eczeemverschijnselen bij mensen snel weg (niet de oorzaak) en op den duur maakt het de huid dun.
Ik heb het heel mijn leven met Nivea gedaan. Nu de Nivea in de witte potten. Men zegt dat mijn huid er nog goed uitziet.
Het beschermt een beetje tegen uitdrogen en schraalheid.
Een beetje vettigheid, meer is niet nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja soepel houden gaat het om. Van Nivea krijg ik uitslag, wat op brandwonden lijkt. Het verschilt per persoon erg, denk ik.
amc
13 jaar geleden
Mijn schoonmoeder zweert bij Nivea, zij heeft dan ook een olifantenhuid.;) Ik kreeg een brandend gevoel en rodevlekken toen ik het maar eens moest proberen van haar. Het is ook wel weer lekker op schrale plekken op je ellebogen ( bij mij althans) Bij haar werkt het, bij mij niet op mijn gezicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is zo stug dat smeer je toch niet op je gezicht.
Aldi eigen merk. ca 4 euro per potje, ik vind het GEWELDIG spul, had eerst een veel te dure pot van een niet nader te noemen merk en dat deed niets, nada, niente. Toen las ik de recenties van het Aldi potje... gekocht (wat voor buil kan je je vallen aan 4 euro dacht ik) en er is geen weg terug!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zelf de creme met aloa vera heel fijn en goedkoop.
Bij de drogist te koop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mij: al jaren de dagcème van de kruidvat, gewoon de meest goedkope in het bruine potje met de zwarte deksel. Ik vind deze crème erg prettig. Hij smeert lekker uit en irriteert de huid niet. En hij is ook nog eens lekker goedkoop. Wat wil je nog meer?

Toegevoegd na 29 seconden:
dagcrème
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is afhankelijk van je type huid heel verschillend. Ik heb een gevoelige droge huid, dus ik gebruik een vettige creme met weinig 'rommel'. Dat zijn de goedkoopste cremes.
Af en toe maak ik een maskertje als extra voeding van een gepureerde avocado, banaan en kokosolie, lekker dik insmeren en na een half uurtje afvegen (niet spoelen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Keep it natural +!
Dat schijnt Oil of Olaz te zijn, volgens Oprah! Vanwege een bepaald vitamine dat helpt bij het tegengaan van rimpels. Oil of Olaz was volgens de deskundigen bij Oprah de enige crème met dit bestanddeel! de rest rook alleen maar lekker :-p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mee eens, mijn collega haar moeder heeft het ook haar hele leven gebruikt en er zijn nauwelijks rimpels te bespeuren. Zij is denk ik tussen de 50 en 60 jaar oud.
ik gebruik de gezichtsgel van Camomille van Yves Rocher, heerlijk! en nog geen 5 euro per potje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoeveel verhalen er ook worden verteld over allerlei vooral dure cremes, de meest goedkope creme werkt net zo goed.
Toen ik eens op van alles moest gaan bezuinigen, kocht ik voortaan de gewone creme van het kruidvat of van de hema en het maakte helemaal niets uit, merkte ik. Werkte ook prima!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Consumentenshow Radar heeft hier een item over.
Hieronder een linkje