Voet Gekneust?

Vandaag ben ik tijdens het voetballen gevallen,
Sinds ik gevallen ben heb ik er gelijk ijs op gedaan het is niet dikker ofzo geworden,Maar ik kan er niet meer op lopen.Is het gekneust?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als je er echt niet meer op kan lopen is het tijd om naar een dokter te gaan en foto's van je voet te laten nemen.
Je kunt een verstuikte enkel hebben, een band gescheurd, of een voet beentje gebroken hebben.
Een kneuzing van voetbeentjes kan ook.

Gezien de mogelijke oorzaken die NIET allemaal op dezelfde manier behandeld moeten worden moet je mi. dus naar de huisartsen post of ehbo.
(ik denk dat die huisartsen post je sowieso doorverwijst naar de ehbo, echter veel ehbo posten vragen nou eenmaal een verwijsbriefje van de huisarts of huisartsen post.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

dikke kans van wel .
voet zo hoog mogelijk houden en maandag langs de dokter
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter even haar de huisartsenpost gaan om foto's te laten maken. Misschien zit er ergens een breukje/scheurtje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is het je enkel? klinkt alsof je een band hebt gescheurd... doet het pijn in een gewricht of aan de buitenkant van een gewricht? of ergens tussen de gewrichten op het bot zelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, vrij zeker wel. Belast je voet niet, en ga even naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon blijven koelen, en maandag naar de huisarts.