Een (jeugd) tv-serie.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Het_Huis_Anubis_%282006-2009%29
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een Vlaams-Nederlandse jeugdserie die uitgezonden werd op Nickel Odeon tussen 2006 en 2009,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is meer dan een tv serie.
Als je hem googelt komt er huis anubis theater

huis anubis kleurplaat

huis anubis afleveringen

huis anubis dvd
huis anubis film

het huis anubis wikipedia

huis anubis songtekst

huis anubis boek
meer uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(kortom, studio 100 merchandise) ;o)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies.
Een kinder en jeugd serie dat vanaf 2006 op de Nederlandse televisie te zien is.
Een productie van Studio 100.
Inmiddels is het format ook verkocht aan Duistland en landen in Scandinavië.

Het is zo'n grote hype dat er vele dvd-boxen
vele schoolspullen en spellen en vele accessoires
bestaan van het huis Anubis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een jeugdserie die gemaakt is door 't Vlaamse Studio 100. Hij gaat over een aantal pubers die in een internaat wonen en allerlei spannende avonturen meemaken die vaag betrekking hebben op Egyptische mythologie. Verder worden ze natuurlijk verliefd, maken ze ruzie, gaan ze naar school, doen ze domme dingen, houden ze elkaar voor de gek, halen ze geintjes uit met de huishoudster en de huisbaas, hebben ze hobbies...

De nieuwste serie (met nieuwe acteurs, die bij mij thuis een stuk minder gewaardeerd wordt) heeft als thema de Arthur-sage en gaat binnenkort z'n tweede seizoen in.

Enfin net echt, maar dan nep en lekker mysterieus.
Gemiddelde meiden tussen de 8 en de 12 vinden het geweldig, en een heleboel jongens ook.

Omdat het van Studio 100 is, is er natuurlijk een hoop merchandise omheen gemaakt. Zo zijn er verschillende films, is er een theatershow, zijn er broodtrommels, zaklampen en dekbedovertreksets enzovoorts.