Is mijn site betrouwbaar om nail art spulletjes te halen?

Ik wou graag wat nail art spullen. Dus ik ging op google kijken of er sites bijstonden. Ik kwam uit op www.welovenailart.nl. Ik weet niet of de site betrouwbaar is, want er staat geen telefoon nummer bij, en je kan alleen vooraf betalen of met IDEAL. Maar de spullen die erop staan wil ik echt supergraag hebben. Ik weet dus niet wat ik moet doen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Koop iets kleins en kijk of ze het bezorgen.

Daarna iets meer, kijken of het goed gaat en daarna wat je wilt hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen echt bedrijf, ze hebben geen kvk.
Telefoonnummer en adres staan niet op de site (Polenstraat 4, 5247WV Rosmalen is het adres, maar is niet publiekelijk)

Wanneer het om een klein bedrag gaat zal ik het erop wagen. Ik denk dat de betrouwbaarheid op marktplaatsniveau ligt en meestal gaat dat goed. Wanneer het adres in de buurt ligt, kun je altijd even langs gaan mocht het misgaan.

Kun je op google niks vinden?

Toegevoegd na 2 uur:
Kijk eens aan: het kantoor / Huis:

http://maps.google.com/maps?q=Polenstraat+4,+5247WV+Rosmalen&um=1&ie=UTF-8&hq=&hnear=Polenstraat+4,+5247+WV+Rosmalen,+The+Netherlands&ei=s-1eTJXIIcb_Ob699L0J&sa=X&oi=geocode_result&ct=title&resnum=1&ved=0CBUQ8gEwAA

Er wordt dus uit huis geopereerd.

Verder wordt het vast gerund door de heer of mevrouw: Heijmans. Ook hebben zei een telefoonnummer voor privé, dit is 073-8506180. Bel ze eens op en vraag om informatie. Het kan wel zijn dat je telefoontje niet gewenst is en je ze overrompeld aangezien deze niet op de site staat en alleen te achterhalen is met een beetje speurwerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het over "mijn" site, ik ga er even vanuit dat de site niet van jouw is.

De site staat geregistreerd op:

Sandtronic IT
Pascalstraat 2 a
3771RT BARNEVELD

Die zijn dus juridisch aanspreekbaar.
Als je op het forum van Tros Radar kijkt dan zijn daar toch wel wat problemen mee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt weinig van wat je zegt Ineke! Sandtonic IT heeft het softwarepakket "mijnwebwinkel.nl" ontwikkeld. De website welovenailart.nl maakt gebruik van het softwarepakket en de betaalmogelijkheid, maar staat verder daar los van. De verzending, verwerking van bestellings, klantenservice e.d. komt voor rekening van iemand anders.