Bij welke Etos kun je wel wat snoep/etenswaren kopen ?

Hier in ons dorpje, kleine Etos, alleen wat snoepjes kun je kopen uit de bakken of merci doosje verder niets.

Ergens anders meer ? Of ligt het per Etos eraan ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (4)

Dan is het wel een hele kleine etos, bijna in alle steden kun je snoep halen..(Den bosch, utrecht, amsterdam)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is er geen Etos waar je een breed snoepassortiment hebt. Etos is een drogist en geen snoepwinkel... Ik ken alleen maar die bakken met snoep en doosjes merci en repen&rollen snoep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dokkum hebben ze ook wel aardig wat snoep volgens mij.
maar voor snoep ga ik toch meestal naar het kruitvat. die hebben echt veel meer keus.
13 jaar geleden
ik ga liever na de DA bij ons die hebben wel een uitgebreid assortiment