Wat is het mailadres van Giel Beelen ?

Toegevoegd na 13 minuten:
zou Giel Beelen, zijn emailadres zelf tijdens de uitzending gaan lezen en beantwoorden ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.3K

Antwoorden (3)

giel@3fm.nl
13 jaar geleden
Via deze link kun je ook contact maken met Giel
http://giel.vara.nl/Contact.248.0.html
13 jaar geleden
Giel@vara.nl
Hij leest z'n mil niet direct voor, daar heeft hij een redactie voor. De echt leule berichten krijgt hij onder z'n neus. Sms'sen werkt trouwens beter.

En als je el eens door hem uit je nest gebeld wil worden, kun je je inschrijven voor 'Het uitzendbureau'. Je krijgt dan ook geregeld maitjes als hij b.v. een publiek nodig heeft.